Just another WordPress.com site

Arkiv för oktober 1, 2013

Spårar

Ikväll , ganska nyss faktiskt . Då var jag ute på en liten runda med stormatte . Som vanligt har jag inte särskilt bråttom massvis går . Gillar verkligen och lukta på saker . Gärna allt som jag går förbi . Stormatte får ofta locka och dra lite i mig så att vi kommer framåt .
Men idag kom vi bara ner till gården nedanför oss när jag fick upp ett spår . Ett väldigt bra spår . Stormatte fattade inte alls varför jag helt plötsligt for in i närmsta buske och kissa för att sen springa , nä galoppera vidare . Hon hann nästan inte med om jag ska vara helt ärlig .
Men har man fått spår på bästa kompisen cassie då går det ju inte att ta sig tid och lukta på allt . Då gäller fullfart framåt tills man hinner ifatt ♥

image

En bild från en tidigare promenad